Beynəlxalq Bankda operator vakansiyası - GÖRƏCƏYİ İŞLƏR

“Azərbaycan Beynəlxalq Bankı” ASC Məlumat mərkəzi şöbəsinin mütəxəssisi (Call Center operator) vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi sağlamlaşdırma prosesində Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.
Görəcəyiniz işlər:
-Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
-Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumatlar vermək;
-Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
-Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
Bizim üçün ideal namizəd:
-Ali təhsilli
-Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilən ;
-MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti olan;
-Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi olan;
-Komandada işləmək bacarığı olan ;
-Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədi işləmək motivasiyası olan şəxsdir.
Bu iş sizə nələri qazandıracaq:
-Bank sahəsində iş proseslərini və bank xidmətlərini dərindən öyrənmək imkanı;
-Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
-Dil biliklərinizi inkişaf etdirmək imkanı;
-Zəngin təcrübə qazanmaq və fərdi inkişaf imkanı;
-Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
-Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq.
Əgər axtardığımız ideal namizəd sizsinizsə CV-nizi 15 fevral 2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Məlumat mərkəzi şöbəsinə mütəxəssis (Call Center operator)” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 gün sonra
-
- 4 gün sonra
-
39 d. əvvəl
İdxal qiymətləri inflyasiyanın əsas xarici risk faktoru kimi hesab olunur
-
41 d. əvvəl
Fiziki şəxslərin manatla depozitləri üzrə faizlərdə azalmalar qeydə alınıb
-
45 d. əvvəl
Cari əməliyyatlar balansında 6 ay ərzində 2.3 milyard dolları müsbət saldo qeydə alınıb
- 50 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Çinli avtomobil nəhəngi GAC, 2027-yə qədər Avropada satışlarını 17 dəfə artırmağı hədəfləyir
-
1 saat əvvəl
Yeni iPhone-ların Azərbaycanda satışa çıxacağı tarix məlum olub
-
2 saat əvvəl
Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Mərkəzi Bank faizlərini dəyişməz saxladı

Çinli avtomobil nəhəngi GAC, 2027-yə qədər Avropada satışlarını 17 dəfə artırmağı hədəfləyir

Yeni iPhone-ların Azərbaycanda satışa çıxacağı tarix məlum olub
Ən çox oxunanlar

Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

"Facility Management Group" şirkəti şəhid və qazi övladlarına məktəb ləvazimatları hədiyyə edib

Apple-ın səhmləri iPhone 17-lərin təqdimatından sonra ucuzlaşıb

Apple iPhone 17 təqdim edildi - İndiyədək buraxılmış ən nazik iPhone
