"Rusiya magistralı ilə sinergiya Bakı-Tbilisi-Qarsın rentabelliliyi ilə bağlı sualları aradan qaldırır"

"Trans-Sibir magistralı ilə Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xəttinin sinergiyası həm Rusiya, həm də Azərbaycan üçün sərfəlidir".
Bunu rusiyalı ekspert İvan Pyatibratov deyib.
"BTQ layihəsinin Rusiya üçün önəmindən danışırıqsa, təbii ki, onun üçün siyasi mənada üstünlüyü ilk sırada dayanır. Bəzi ekspertlər onu “antiRusiya” layihəsi kimi qiymətləndiriblər, çünki dəmir yolu xətti Rusiya ərazisindən keçmirdi, lakin bu infrastruktur Trans-Sibir ekosisteminə daxil olacaq”, - deyə o, qeyd edib.
İ.Pyatibratov qeyd edib ki, Trans-Sibir magistralı ilə BTQ-nin sinergiyası Rusiyanın Yaxın Şərqdə təsirini, eləcə də iki ölkə arasında qarşılıqlı fəaliyyəti gücləndirir: “Ticarət əlaqələri hökumətləri daha çox birləşdirir. Bununla yanaşı, Rusiya BTQ üçün geniş iz ölçülü (reyslər arası məsafə) dəmir yolları tikməyə hazırdır. Bu isə Rusiyanın həmin əməkdaşlıqda real marağını göstərir. Azərbaycan üçün isə Trans-Sibir magistralına inteqrasiya iqtisadi üstünlük verir. Əgər əvvəllər BTQ-nin rentabelli olması yük dövrüyyəsinə görə sual doğururdusa, hazırda bu sual aradan qalxıb. BTQ sərfəlidir və nüfuzludur”.
O vurğulayıb ki, layihədən əvvəlcə Çin məhsullarının Qərbə ixracını həyata keçirmək üçün düşünülüb və artıq öz məqsədi üzrə fəaliyyət göstərəcək: "Trans-Sibir magistarlının dövriyyəsində Çin məhsulları üstünlük təşkil edir. Rusiya 100% prosesi tezləşdirəcək. Yaxın Şərqin əhəmiyyətinin artdığı bir vaxtda Rusiya ilə Azərbaycanın birgə fəaliyyəti çox vacibdir”.
Xatırladaq ki, BTQ 30 oktyabr 2017-ci ildə açılıb. Dəmir yolu xətti Asiya və Avropanın dəmir yol şəbəkələrinin birləşdirilməsini təmin edir. Bu təkcə 3 ölkə arasında deyil, həm də Asiya ilə Avropa arasında ən qısa yoldur. BTQ yüklərin daşınmasına sərf edilən vaxtı 2 dəfədən çox qısaltmağa imkan verir. BTQ dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin – Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Tacikistan və Əfqanıstanın Avropa və dünya bazarlarına çıxışını asanlaşdırır. Ümumi uzunluğu 846 kilometr olan BTQ-nin 504 kilometrlik hissəsi Azərbaycanın ərazisinə düşür. Dəmir yolu xəttinin 263 kilometri Gürcüstandan keçir. Yolun 79 kilometri isə Türkiyə ərazisindədir. Bu yol vasitəsilə birinci mərhələdə 5 milyon ton, ondan sonrakı mərhələdə 17 milyon ton, ondan sonra isə daha böyük həcmdə yüklərin daşınması nəzərdə tutulur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 1 həftə sonra
- 20 saat sonra
-
-
6 d. əvvəl
ChatGPT-ni yaradan şirkətin dəyəri 500 milyard dollara çatıb
-
53 d. əvvəl
Azərbaycanda ən böyük GES-də ilk panelin quraşdırılması mərasimi keçirilir
-
1 saat əvvəl
BOKT "Embafinans" kredit itkisilə qarşı-qarşıya- XALİS MƏNFƏƏTİ AZALIB
-
1 saat əvvəl
"Tikintiyə icazə ilə bağlı sahibkarların üzləşdiyi müəyyən çətinliklər qalır"
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“Milliön şans” lotereyasına möhtəşəm hədiyyələrlə start verildi!
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

İrşad-da 3-5 oktyabrda "Yaşıl Cümə" başlayır

ChatGPT-ni yaradan şirkətin dəyəri 500 milyard dollara çatıb

Oktyabrın 3-də gözlənilən hava şəraiti

Azərbaycanlı biznesmen haqqında yayılan iddialara cavab

“Milliön şans” lotereyasına möhtəşəm hədiyyələrlə start verildi!
Ən çox oxunanlar

Pfizer ABŞ-a 70 milyard dollarlıq sərmayə yatıracaq və dərman qiymətlərini aşağı salacaq

Əliyevin Avropa İttifaqı Şurasının Prezidenti və Avropa Komissiyasının Prezidenti ilə görüşü olub

Qlobal bazarlarda son vəziyyət

Əliyev və Paşinyanın görüşü baş tutub

Azərbaycanın iri bankı Avropanın qabaqcıl bankı ilə 37 milyon avroluq müqavilə imzaladı

“Avropa Siyasi Birliyi”nin 7-ci Zirvə toplantısının açılış plenar sessiyası keçirilib
