Saç əkilməsində birincidir, 1,5 milyard dollar gəlir əldə edib

Dünyada saç əkilməsi sahəsində ilk yeri tutan Türkiyə, bu məqsədlə 2019-da ölkə xaricindən 498 min nəfəri qəbul edib və onlardan 1 milyard 494 milyon dollar gəlir əldə edib. 2020-də hədəf 2 milyard dollara yaxın gəlirdir. Ancaq corona virusu epidemiyası bu sektoru da təsir edə bilər, çünki ildə 18 min adamın saç əkdirmək üçün Türkiyəyə gəldiyi İtaliyadan uçuşlar dayandırılıb.
Marja-nın məlumatına görə, Türkiyə Sağlamlıq Turizminin İnkişafı Şurasının rəhbəri Emin Çakmak bildirib ki, İstanbulda 1500 saç əkmə mərkəzi fəaliyyət göstərir.
Emin Çakmak, 2019-da sağlamlıq turizmi üçün Türkiyəyə gələnlərin sayının 1 milyon 87 min nəfərə çatdığını, cəmi 10,2 milyard dollar gəlir əldə edildiyini söyləyib. 2019-da turist sayı 890 min, gəlir 8,5 milyard dollar idi.
Türkitə sağlamlıq turizmində bir ildə turist sayında 22%, gəlirdə isə 20% artıma nail olub.
2020-də hədəf turist sayında 1 milyon 250 min, gəlirdə isə 12,5 milyard dollardır.
2010-da sağlamlıq turizmində turist sayının 487 min nəfər, gəlirin 2,4 milyard dollar olduğunu xatırladan Çakmak, Türkiyənin sağlamlıq turizmində gəlir baxımından dünyada üçüncü, adam sayında beşinci olduğunu bildirib.
Dünyada sağlamlıq turizmində Türkiyədən öndə gəlir üzrə ABŞ və Almaniya, turist sayı üzrə ABŞ, Almaniya, Tayland və Hindistan var.
SAÇ ƏKİMİNDƏ TÜRKİYƏ BİRİNCİDİR
Çakmak Türkiyənin sağlamlıq turizminin bir alt qolu olan saç əkilməsində dünyada birinci olduğunu söyələyib.
Çakmak, 2019-da Türkiyəyə saç əkilməsi üçün 498 min adam gəldiyini və bu şəxslərdən 1 milyard 494 milyon dollar gəlir əldə edildiyini bildirib. Bir ildə adam sayı və gəlirdə 46% artım qeyd edilib. 2010-da saç əkimində adam sayı 110 min, gəlir 330 milyon dollar idi.
2020-də hədəf, adam sayında 650 min, gəlirdə 1 milyard 950 milyon dollardır.
ORTA QİYMƏT 2 MİN DOLLARDIR
Saç əkimində qiymətlər adamın nə qədər saç əkdirmək istədiyinə görə qiymət dəyişir. Qiymətlərin 1 dollar ilə 4 min dollar arasında dəyişdiyini, orta qiymətin 2 min dollar olduğunu qeyd edən Çakmak, qalmaq və nəqliyyat da daxil edildiyində bir nəfərin orta hesabla 3 min dollar xərclədiyini bildirib.
1 Mart Bazar günü İspaniyada Real Madrid ilə Barcelona klubları arasında futbol qarşılaşmasında pannolarda çıxan bir reklam diqqət çəkib. Yüz milyonlarla adamın izlədiyi matçda, stadiondakı pannolarda saç əkilməsi ilə məşğul olan bir Türkiyə şirkətinin reklamı göstərilib.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
2 gün sonra
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
1 gün sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
-
- 10 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
“Bank of Baku” ASC istiqrazlarını alan investorlar üçün əlavə fürsət!
-
11 saat əvvəl
Ərəb ölkəsinin holdinqi Azərbaycan bankına sərmayə yatıracaq - ANLAŞMA
-
11 saat əvvəl
Azərbaycan şirkəti Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri şirkəti üçün 2 ədəd konteyner gəmisi tikəcək
-
12 saat əvvəl
Ekoloji həllər üçün vacib addım: Azərbaycanda ilk “WaterTech Bootcamp”
-
12 saat əvvəl
AccessBank korporativ sosial məsuliyyət çərçivəsində “İçərişəhər” Qoruğu ilə əməkdaşlığa başlayıb
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
17-18 sentyabr tarixlərində “Nağd pul ofisi” fəaliyyət göstərməyəcək
-
12 saat əvvəl
Erkən mərhələdə olan layihələrə investisiyaların stimullaşdırılması üçün alətlər yaradılır
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Tramp "Tiktok"la bağlı Çinlə razılığa gəlib

Azərbaycan şirkəti Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri şirkəti üçün 2 ədəd konteyner gəmisi tikəcək

AccessBank korporativ sosial məsuliyyət çərçivəsində “İçərişəhər” Qoruğu ilə əməkdaşlığa başlayıb

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

17-18 sentyabr tarixlərində “Nağd pul ofisi” fəaliyyət göstərməyəcək

Erkən mərhələdə olan layihələrə investisiyaların stimullaşdırılması üçün alətlər yaradılır

Sentyabr “Həyat Sığortası üzrə Maarifləndirmə Ayı”-dır

Qarabağ atlarının şousunu izləyiblər

Yeni Şuşa məscidində tikinti işlərinin gedişi ilə tanış olublar, Milli Xalça Muzeyinin Şuşa filialında olublar
