Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

“Rabitəbank”dan "təkrar pul silinməsi" iddialarına münasibət

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Rabitəbank”dan "təkrar pul silinməsi" iddialarına münasibət
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Aparılan sınaqlar zamanı baş vermiş nasazlıq nəticəsində müştərilərin hesablarından təkrar silinmə baş verib"


 

“Rabitəbank” ASC müştərilərinin ödənişləri rahat həyata keçirməsi və ödəniş tarixçələrini rahat izləyə bilməsi üçün yeniliklərin tətbiqinə hazırlaşır.

 

Bu barədə Bankın açıqlamasında bildirilir.

 

Məlumatda həmçinin deyilir ki, bu yeniliklər “Rabitəbank”ın uzun müddət əməkdaşlıq etdiyi ölkənin ilk və ən qabaqcıl prosessinq mərkəzi – “AzeriCard” MMC ilə birgə həyata keçirilir. Ötən gün yeni xidmətlərin tətbiqi istiqamətində aparılan sınaqlar zamanı baş vermiş nasazlıq nəticəsində müştərilərin hesablarından təkrar silinmiş kommunal ödənişlər dərhal geri qaytarılıb.

 

“Unikal rəqəmsal təklifləri ilə çıxış edən “Rabitəbank” müştərilərini məmnun etmək və rahatlığını təmin etmək üçün “AzeriCard” prosessinq mərkəzi ilə daim yeni həllər və təkliflər üzərində çalışır, rahat bankçılıq üçün həm ənənəvi, həm də rəqəmsal imkanlarını genişləndirir”, - deyə açıqlamada qeyd olunub. 

26.12.2019 08:15

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18