“Kolbasa istehsalında rentabellik aşağıdır”
“Hal-hazırda kolbasa məhsullarının istehsalında rentabellik qismən aşağı səviyyədədir”.
“Marja” xəbər veirir ki, bunu “Ovçular ət və ət məhsulları” MMC-nin təsisçisi Səməd Cəfərov bildirib.
Onun sözlərinə görə,buna səbəb son vaxtlarda xammalın qiymətinin mütəmadi artması, istehlak tələbatında baş verən dəyişikliklər, ət məhsulları bazarında kəskin rəqabətin mövcudluğu, yüksək texnoloji istehsal avadanlıqlarının və onların ehtiyyat hissələrinin alınmasına çəkilən xərclərin artmasıdır. Eyni zamanda ət məhsullarının istehsalında istifadə olunan bəzi xammal və materialların (ədviyyatların, kompleks qida əlavələrinin, müxtəlif çeşidli qılafların, klips və iplərin) xaricdən idxal olunması da gəlirlərə öz təsirini göstərir.
“İstehlak tələbatında baş verən dəyişikliklərin təhlili göstərir ki, alıcıların əksəriyyəti və hətta ticarət şəbəkələrinin bir çoxu “premium” məhsullardan imtina edirlər, daha çox məhsulların “ekonom” seqmentinə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən məhsul çeşidlərinin optimizasiyası, yəni çeşidlərin müvafiqliyi, münasibliyi və əlverişliliyi ön plana keçir. Digər tərəfdən istehlak bazarının tələblərinə uyğun olan rəqabətə davamlı qiymətlərə üstünlük verilməsi, məhz istehlak bazarında baş verən dəyişikliklərlə əlaqədardır”.
Səməd Cəfərov qeyd edib ki, hal-hazırda daxili bazarda pərakəndə ticarətin satış dövriyyəsində kolbasa məmulatları ənənəvi olaraq üçüncü – dördüncü yeri tutur və bu səbəbdən ilbəil yerli kolbasa məhsullarının istehsalı artır. Bundan əlavə, kolbasa məhsulları bazarının assortimenti öz müxtəlifliyi ilə fərqlənir və eyni zamanda çeşid və növləri artmaqda davam edir. Məhz bu səbəbdən ət məhsullarının idxal həcmi azalmaqda davam edir.
“ALICILAR DADA GÖRƏ SEÇİM EDİRLƏR”
MMC-nin sahibi qeyd edib ki, kolbasa məhsulları əhalinin qida rasionunda həmişə üstünlük təşkil etmişdir: Bu gün kolbasa gündəlik tələb olunan ərzaq məhsuludur. Təxminən bir il ərzində insan 15-16 kq kolbasa məmulatından istifadə edir.
Son dövrlərdə kolbasa məhsulları bazarında istehlakçıların əksəriyyəti kolbasa məhsulları alarkən, məhsulun dadına və ya tamına daha çox üstünlük verirlər. Müştərilərin bir qismi məhsulun qiymətinə, daha bir qismi isə populyar kolbasa məhsullarına görə seçim edirlər. Xüsusilə, kolbasa bazarında məhsulun keyfiyyəti və dəyəri istehlakçılar üçün müştərək əhəmiyyət kəsb edir. Hətta aşağı gəliri olan alıcılar belə məhsulun keyfiyyətinə önəm verirlər”.
“XIRDA İSTEHSALÇILAR BAZARDAN ÇIXACAQLAR”
Səməd Cəfərov bildirib ki, effektli və rentabelli fəaliyyət göstərə bilməyən xırda istehsalçılar bazardan çıxmaq məcburiyyətində qalacaqlar: “Digər tərəfdən, son vaxtlarda qida məhsullarının təhlükəsizliyinə dövlət nəzarətinin gücləndirilməsi, bu sahədə məqsədyönlü tədbirlərin həyata keçirilməsi sağlam rəqabət mühitinin yaranmasına, istehsal bazarında ciddi və müsbət dəyişikliklərin baş verməsinə səbəb olacaq”.
Qeyd edək ki, “Ovçular ət və ət məhsulları” MMC 1992-ci ildən kolbasa məhsullarının ilk istehsalçısı kimi fəaliyyətə başlamışdır.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
16 saat sonra
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
- 49 d. əvvəl
-
- 51 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Azneft" hava şəraitinin dəyişməsi ilə bağlı görülən təhlükəsizlik tədbirlərilə bağlı məlumat yayıdı
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Elton Məmmədova rəsmi xəbərdarlıq edildi: Əsassız xərclənmiş 3 milyon manat büdcəyə ödətdirilib
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycanın xarici və daxili dövlət borcunun məbləği açıqlandı - YENİ RƏQƏMLƏR
-
2 saat əvvəl
Sıfırdan başlayıb yüzlərlə insana yol göstərən qadın - Elvina Novruzova
-
3 saat əvvəl
AZAL-ın bu il Gürcüstana daşıdığı sərnişinlərin sayı məlum olub
Son Xəbərlər
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
AFB Bankdan “Yüksək Qazanclı Əmanət” – illik 12% gəlir!
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Mercedes-Benz-in satışı azalıb, xalis mənfəəti 2 dəfə düşüb
Elton Məmmədova rəsmi xəbərdarlıq edildi: Əsassız xərclənmiş 3 milyon manat büdcəyə ödətdirilib
AZAL-ın bu il Gürcüstana daşıdığı sərnişinlərin sayı məlum olub
m10 ilə Binance əməliyyatları – manatla, təhlükəsiz, vasitəçisiz!
Azərbaycan və Türkiyə avtomobil nömrələrini qarşılıqlı tanıyacaq
Azərbaycan Rotterdam Konvensiyasına qoşuldu
Pizza Hut daha bir ölkədə fəaliyyətini kiçildir: 68 restoran bağlanacaq, 1200 nəfər işdən çıxarılacaq
Elon Musk-ın siyasi mövqeyi Tesla-ya baha başa gəldi: 1 milyondan çox avtomobil itkisi
Ölkədaxili nağdsız əməliyyatların həcmi 24% artıb













.jpg)





.jpg)




