Məhsul sahibi yoxdursa, məhsul da yoxdur
Müəllif: Toğrul Xəlilov, "MPay" şirkətində Agile və Məhsul sahibi
Kimdir bu PO?
Product Owner (PO) – məhsulun sahibi, onun vizyonunu yaradan və inkişaf prosesində komandaya istiqamət verən əsas fiqurdur. O, həm biznesin, həm də istifadəçinin səsini dinləyərək, komandanın “doğru işi” etməsini təmin edir. PO olmasa, məhsul haraya getdiyini bilmədən “hərəkətdə olan bir qatar”a çevrilir.
Yönsüz məhsul – səhv yerə aparan enerji
PO yoxdursa, məhsul inkişafı qeyri-müəyyən və dağınıq olur. Komanda çox işləyir, amma istifadəçinin ehtiyacını qarşılamayan bir nəticə ortaya çıxır. Çünki ortada istifadəçi ilə empatiya quran, bazarın siqnallarını analiz edən biri yoxdur.
Daxili təxminlər, xarici uğursuzluq
PO olmayan komandalar adətən qərarları daxili fərziyyələrə əsasən verir. “Bizcə bu yaxşı olar” prinsipi ilə edilən funksiyalar reallıqda uğur qazanmır. PO isə bu fərziyyələri testə çevirərək sübut tələb edir: “Gəlin ölçək, öyrənək, sonra qərar verək.”
Təkrarlanan dəyişikliklər, israf olunan zaman
PO-nun yoxluğu, təkrarlanan dəyişikliklərin sayını artırır. Çünki ilkin mərhələdə düzgün tələblər toplanmır, düzgün prioritetlər təyin edilmir. Nəticədə, komanda geriyə dönüb işi düzəltmək məcburiyyətində qalır. Bu isə vaxt və pul itkisinə səbəb olur.
Məhsul gecikər, bazar dəyişər
PO bazarın sürətli dəyişən tələblərini izləyərək, məhsulu çevik şəkildə uyğunlaşdırır. Bu rol olmadıqda, məhsul zamanında dəyişə bilmir və rəqiblər önə keçir. Çeviklik PO-nun əsas gücüdür – həm komandanı yönəldir, həm də bazar dalğalarını düzgün oxuyur.
Yol xəritəsi yoxdur – nəticə də yoxdur
Məhsulun inkişafı bir səfər kimidir. PO isə bu səfərin bələdçisidir. Yol xəritəsi olmadan istənilən komanda səhv istiqamətə gedə bilər. PO məhsulun mərhələli planını hazırlayaraq, komandanın doğru yolda qalmasını təmin edir.
PO varsa, istiqamət də var
PO rolu sadəcə bir “pozisiya” deyil, məhsulun uğuru üçün həyati funksiyadır. PO yoxdursa, məhsul da yoldan çıxar – müştəri razı qalmaz, bazar payı itirilər, komanda isə yorular və nəticə verməz. Əgər bir təşkilatda məhsul inkişafı varsa, PO də olmalıdır. Yoxdursa, bu boşluq gec-tez hiss olunacaq. Çünki düzgün istiqamət olmadan, nə qədər çalışsan da, uğur sadəcə təsadüf ola bilər.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
İstilik enerjisinin maya dəyəri əhali tarifini 2 dəfədən çox üstələyib
-
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Mirzoyan: Azərbaycan və Türkiyə prezidentləri İrəvana dəvət olunublar
- 4 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Azərbaycan Futbolunda yenilik – Yeni sponsorluq müqaviləsi imzalandı
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Azərbaycanda Aİ-95 markalı avtomobil benzininin istehsalı kəskin azalıb
Son Xəbərlər
49 və 515 nömrəli avtobus marşrutları müsabiqəyə çıxarıldı
Azərbaycan Dəmir Yollar və Çinin Sian limanı anlaşdı
Azərbaycan Təbrizə yeni baş konsul təyin etdi
"Azəristiliktəchizat"da nöqsanlar aşkarlanıb
"AFB BANK"ın istiqrazlarını 80 investor əldə etdi
Ən çox oxunanlar
Toyota-nın satışlarında rekord
"Arazdəyən–Sədərək ərazisi də açılmalıdır"
“Nar”a yeni baş icraçı direktor təyin olundu
Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını artırıb
Oktyabrın 28-də gözlənilən hava şəraiti
Quyulardan neft hasilatı azalır: bp maksimum hasilat üçün Xəzərə yeni texnologiya gətirir - Çoxmilyonluq müqavilə imzalanıb
Polad incəsənətə çevriləndə - “Baku Steel Art” 2-ci Beynəlxalq Metal Simpoziumu öz işinə başlayıb
Qlobal bazarlarda son vəziyyət













.jpg)







.jpg)

